Wysyłka

Wysyłki towaru z naszego sklepu realizowana jest za pośrednictwem dwóch firm kurierskich:

DHL-logo.png

DHL przy płatności przelewem - 16 zł (do 30 kg)
DHL przy płatności za pobraniem - 20 zł (do 30 kg)

inpost-logo.png

InPost paczkomaty 24/7 przy płatności przelewem - 10 zł (do 25 kg)

Nadanie

Paczki nadawane są w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub potwierdzenia płatności za pobraniem.

Czas dostawy

Standardowo przesyłki trafiają na miejsce docelowe następnego dnia po nadaniu. Jednak data otrzymania paczki zależy od firmy kurierskiej, dlatego ten czas może się wydłużyć.

Godziny dostarczania przesyłki

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Odbiór w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00 - 13:00

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.


Zwroty

Zgodnie z przepisami możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, do 14 dni licząc od daty otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość). Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak towar używany nie podlega zwrotowi. Termin zwrotu płatności wynosi do 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.

Jak wykonać zwrot?

Najpóźniej w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki poinformuj Nas o chęci zwrócenia towaru. Wypełnij dokument odstąpienia od umowy na odległość i dołącz go do paczki zwrotnej. Zapakuj bezpiecznie przesyłkę oraz jak najszybciej wyślij na adres:

POLNIKBIS Tomasz Nowak
Koźmice Wielkie 543
32-020 Wieliczka

tel: +48 602-326-993